Haar nieuwe project vereiste een platform dat een breed scala aan opties aankon, waaronder het opzetten van cursussen, ledenbeheer en het genereren van inkomsten. Zoals Jay zelf zegt: "Ik wist dat er meer nodig was dan alleen een front-end voor mijn coachingwebsite toen ik mijn coachingwebsite ging bouwen. Ik heb jarenlang mijn eigen websites op WordPress gebouwd... maar ik wist dat er meer nodig was."
Jay had zoveel opties op de markt dat ze er een wilde vinden Telemarketinggegevens die haar authentieke verbinding met haar publiek niet in gevaar zou brengen en die tegelijkertijd zou voldoen aan de uiteenlopende behoeften van haar coachingbedrijf .
De oplossing: de perfecte melodie vinden met Kajabi
Maak kennis met Kajabi – het platform dat de juiste toon zette voor Jays avontuur in online coaching. Kajabi viel op door de naadloze combinatie van functionaliteit en gebruiksvriendelijke interface. Het beloofde niet alleen eenvoud, maar Jay maakte ook kennis met het platform via Amy Porterfields Digital Course Academy , waar het werd gepresenteerd als een alles-in-één oplossing, een opvallende omschrijving die Kajabi nog aantrekkelijker maakte.
"Kajabi werd me als een soort wortel voorgehouden
Ik weet nog dat ik de zin 'Kajabi is een alles-in-één' hoorde en, ik ga niet liegen, dat was zoiets van 'Ja, hallo, ik wil er ook wel wat van, heel erg bedankt'", vertelt Jay.
Met Kajabi vond Jay een platform dat haar eisen voor onder andere het creëren van cursussen, virtuele ruimtes voor coachingsessies en het beheren van lidmaatschappen succesvol kon afhandelen . Ze benadrukte: "Ik wist dat ik mijn website daarop wilde hebben, ik wist dat ik op een gegeven moment een e-maillijst nodig zou hebben... Ik zag dat Kajabi een geweldige manier was om e-maillijsten te beheren."

Jay's website op Kajabi
De resultaten: diepere verbindingen en gestroomlijnde communicatie
Naarmate Jays online coachingbedrijf floreerde, raakte ze steeds beter afgestemd op de unieke behoeften en het ritme van haar publiek. Kajabi speelde een fundamentele rol in dit proces, waardoor ze een interactieve, virtuele ruimte voor haar cliënten kon creëren, waardoor ze beter in staat was om gesprekken te voeren en haar authentieke relatie met haar cliënten te koesteren. Kajabi bouwde niet alleen een website voor haar merk, maar stelde haar ook in staat een ecosysteem te creëren waar verbindingen werden verdiept en communicatie floreerde .
Over haar ervaringen met het platform zei Jay: "Nu heb ik mijn website, mijn WordPress-website en mijn blog, die gewoon doorverwijzen naar Kajabi. Alles komt dus op de een of andere manier van Kajabi, en het is gewoon zo gemakkelijk om dat heen en weer te schakelen... gewoon dat gemak om alles met elkaar te kunnen verbinden is fantastisch."
Jay gebruikt Kajabi niet alleen als platform, maar ook als verlengstuk van haar eigen stem. Ze vergroot haar bereik zonder de essentie van haar boodschap te verliezen. Ze maakt gebruik van het ontwerp van het platform en haar coachingvaardigheden, gecombineerd met haar ervaring als professioneel muzikant, om haar publiek te begeleiden bij het vinden van hun eigen ritme om doelen te bereiken en beperkingen te overwinnen.
Via Kajabi is Jay erin geslaagd haar unieke melodie wijd en zijd te verspreiden en tegelijkertijd de levens van haar cliënten te verbeteren en te transformeren.
Bekijk dit bericht op Instagram
Een bericht gedeeld door Jay Émme | Cellist, Coach (@cosmicgirlie)
Uitkijken naar de toekomst
Met schijnbaar eindeloze mogelijkheden om haar talent te laten zien, ziet Jays toekomst er rooskleurig uit. Uitgerust met Kajabi's krachtige tools blijft ze haar coachingmerk vormgeven en op een dieper niveau contact maken met haar publiek. Haar advies voor anderen die de digitale wereld overwegen:
"Vind die eerste stap en doe hem gewoon. Stap erin en als die eerste stap te eng is, maak hem dan nog kleiner. Dit kan betekenen dat je hem gewoon uitspreekt – want zelfs dat is een begin."
Met deze geest van doorzettingsvermogen en eenvoud blijft Jay mensen inspireren en creëert hij met Kajabi gedurfdere melodieën. Ben je geïnspireerd door Jays verhaal? Ontdek dan hoe Kajabi jou kan helpen je dromen te verwezenlijken en een succesvolle online business op te bouwen.